Oldalak

2011. március 23., szerda

Felhívás: Mi a Te történeted?

Arra gondoltam, hogy igazán szuper lenne, ha megtelhetne a blog sikertörténetekkel, pozitív energiákkal! 
Ezért ha úgy gondolod, szívesen megosztanád mással is a beszámolódat álmaid, céljaid megvalósulásáról vagy minimalista törekvésekről, akkor írj nekem, én pedig minden héten közzé teszek egy inspiráló történetet! 
Így erősítenénk egymást és bátorítanánk azokat, akik még nem indultak el.

Ha van valami, amire büszke vagy és szívesen megosztanád másokkal, ne habozz, írj nekem! Bármilyen témáról írhattok (sikeres fogyókúra, állás megszerzése, sporteredmény, blogírás, valami új megtanulása, ....), ne tartsatok jelentéktelennek semmilyen eredményt!

A jelentkezést a következő címre várom, Lepketánc jeligével: cseejee(kukac)gmail(pont)com

Az én álmaimról a Rólam menüpont alatt is olvashattok.

Nincsenek megjegyzések: